zelf dingen maken en ontwerpen is gewoon leuk !


hier weer wat leuke dingen die ik gemaakt heb !

14-04-2013 12:00

hier weer even wat leuke dingen die ik de afgelopen dagen heb gemaakt.

deze kaarsen standaards heb ik van beton en klei gemaakt kijk hoe leukleuk ze zijn geworden , ze zijn gewoon leuk !

 

 een leuk vazenstandaartje en een lampje die ik heb bewerkt en daar een vaasje van heb gemaakt . dat is nog eens apart !!

 

en een parfum flesje upcycled tot bloemenvaasje !!!

 

 

mijn man had een leuk kerstpakket gehad waar in een mooi houten kratje zat , dat kan ik natuurlijk wel gebruiken , hout plankje budha op gemaakt leuke waxinelichtjes opgepimt en walla , zeg nou eerlijk staat wel leuk zo he !!!

 

een buurvrouw had een boom laten om hakken , nou daar wist ik natuurlijk ook wel wat van te maken , en ik ben nog lang niet klaar want er volgt nog veel meer , dus let op !!!

—————

Terug