zelf dingen maken en ontwerpen is gewoon leuk !


Koningsspelen

28-04-2013 08:37

Goeden morgen allemaal ,

 

Het is alweer 28-04-2013 bijna is het zover en dan hebben we een Koning, ik vind het wel leuk dat we nog steeds een Koningshuis hebben alleen vind ik het jammer dat er zoveel geld aan wordt besteed ,als ik heel eerlijk ben teveel geld, er zijn in Nederland zelfs gezinnen die het geld veel beter kunnen gebruiken pfffffffffff.

Afijn mijn dochterjtje had nu een feest op school genaamd de Koningsspelen 2013 en dat was eigenlijk best leuk, ze moesten hun fiets oppimpen en er was een jury die ging kijken welke fietsen het mooist waren gepimpt ,ook was er een optocht door de buurt overal zag je oranje fietsen het was een leuk gebeuren wat zeg ik een leukleuk gebeuren !

Daarna was er een vossen jacht en ook weer spelletjes op het kaatsveld al met al het was een hele leuke dag en mama kon haar weer creatief uitleven op de fiest kijk maar eens hoe leuk we de fiets hebben gepimpt !

—————

Terug