zelf dingen maken en ontwerpen is gewoon leuk !


krat ge upcycled naar een nacht kastje

20-03-2013 10:26

Mijn ouders hadden een kratje met boodschappen gewonnen, ik zeg leuk pa en ma vooral wat eromheen zit dat kratje wil ik wel als het mag ,tuurlijk zeggen mijn ouders neem het maar mee en bouw je huis lekker vol haha.

zo gezegd zo gedaan , ik zou er eigenlijk wieletjes opzetten die kan je heel goedkoop kopen bij de action zo handig die winkel als je veel knutselt. maar mijn buufie zei hee die bank die laatst weg deed omdat ie niet lekker zet heb je daar de pootjes van afgehaald? tuurlijk heb ik die er af gehaald want ik dacht die kunnen altijd van pas komen, nou zou je die er niet onder kunnen zetten ! , ik zeg goed idee buufie . Afijn mijn man was in een goede bui en zei waar heb je die pootjes dan zet ik ze er efjes voor je onder ,dat liet ik me niet nog een keer zeggen en kijk hier is het resultaat bedankt paps ,mams, lieve man van me , en bedankt lieve buuf ow jee ja paps en mams jullie zijn ook lief hoor hahah

Ook had ik nog een handig idee om een boekenkast van ikea op zijn zij in mijn dochtertje haar kamertje neer te zetten en daar een lounge hoekje van te maken kijk eens hoe gezellie dat is nog eens heel eenvoudige en leukleuk !!!

—————

Terug