zelf dingen maken en ontwerpen is gewoon leuk !


snail mail

29-06-2013 22:41

Via een magazine van around robin kwam ik in aanraking met snailmail en met swapmail en around robin notebook :

 

Een notebook op A5 formaat, iedere 2 weken krijg je het notebook van een andere deelnemer van je groep. Leef je uit op creatief gebied, teken, schilder, knip en plak, maak collages, schrijf etc etc en maak op deze manier jouw unieke bijdrage in de boekjes van de andere deelnemers. Aan het eind krijg je je eigen, zeer goed gevulde boekje weer terug.

een snailmail is een leuke creatieve brief waarbij je ook wat leuke plaatjes ,stickertjes ,kraaltjes bv bij kan doen.

een swap mail is een leuke brief waar je ook wat zelfgemaakte dingetjes bij kan doen.

 

hier op deze blog zal ik al mijn snailmails en swap brieven plaatsen en natuurlijk laat ik ook zien wat voor een leuks ik allemaal ontvang.

 

als eerste heb ik mee gedaan aan een swapbrief dat deden ze met aantal personen een persoon krijgt al de brieven toegestuurd en zorgt ervoor dat ze het weer doorstruurd naar een de ander zooooooooooo leuk hier mijn swap brief en degene die ik ontving :

kijk deze hierboven heb ik verstuurd en deze hier onder heb ik ontvangen hoe leuk is dat !

de twee de was een ook een snail mail dit heb ik gemaakt :en dit heb ik ontvangen :

toen heb ik meegedaan aan een swapletter waar je voor alle personen die mee doen in dit geval waren het 7 mensen ,iets maakt dat stuur je dan allemaal naar een persoon toe die maakt er pakketjes van en die stuurt naar ieder een pakketje dit was het resultaat :

deze sleutelhangers heb ik gemaakt en verzonden en hieronder zie je een heel leuk verschillend paketje dat ik terug heb ontvangen :

en nu heb ik weer 4 snail mails gemaakt ik heb er helaas niet allemaal foto's van maar hier zijn er wat ,ik heb het vandaag op de post gedaan ik ben erg benieuwd naar de reacties en naar wat ik voor een snailmails terug krijg die komen dan strakjes ook hier te staan kan jij ook even mee genieten van al dat leuks ,nou hier de pakjes (ik laat nog niet zien wat ik er zoal in heb zitten want de dames hebben het nog niet ontvangen en het is natuurlijk een verassings pakketjes

—————

Terug