zelf dingen maken en ontwerpen is gewoon leuk !


kerst

20-09-2013 17:52

op deze pagina zet ik leuke dingen die ik maak voor de kerst als je ergenst in geintereseerd bent dan kan je me gerust even mailen mijn mail adres is quintquint22@hotmail.com groetjes van An.

deze ster heb ik als eerst gemaakt, hou deze pagina in de gaten er komt nog veel meer aan .

 

 

En ja hoor hier weer wat foto's van leuke hangers voor de kerst en let op er volgen er straks nog veel meer.

Hier weer wat leuke kersthangertjes die ik gemaakt heb eerdaags ga ik een workshop geven in het westenkwartier in Leeuwarden  datum komt hier nog te staan heb je zin om een workshop kersthangers maken mee te doen voor maar 7,50 inclusief materiaal dan kan je mailen naar quintquint22@hotmail.com

hier weer wat leuke hangers die we dan ook gaan maken (alle hangers die je hier ziet gaan we trouwens maken )

—————

Terug